Responsabilități de serviciu:
* Planifică activitățile resurselor umane.
* Organizează personalul de subordine..
* Asigură interpretarea corectă și aplicarea politicilor de personal ale organizației.
* Planifică și coordonează orientarea noilor angajați, pentru a facilita integrarea acestora în organizație
* Ține evidența documentației necesare activităților departamentului privind fluctuația angajaților.
* Investighează stările de impas și recomandă măsuri corespunzătoare.
* Intermediază raporturile dintre angajați.
* Execută și implementează planul de recrutare a angajaților.
* Redactarea documentației corespunzătoare departamentului.
Cerinţe faţă de candidaţi:
- Studii superioare ;
- Experienţă de activitate în domeniu - minim 1 an;
- Abilităţi de operare PC;
- Vorbirea fluentă a limbilor română şi rusă, cunoaşterea limbii engleze constituie un avantaj.
Persoanele cointeresate pot expedia CV-ul la adresa : hr@maestro-nut.com, indicând poziţia pentru care aplică.